Thursday, December 8, 2011

Giler Novel


ok
ini hakikat yang memang tak dapat dibendung lagi
aku GILER NOVEL
memang xboleh la kalau nampak novel
mesti nak berhenti bace even dah pernah baca
even dah berpuluh kali baca

hati rasa puas bila dapat tengok novel
bila dapat habiskan baca satu novel yang tebal tue
tapi yang novelnya mencecah 400 pages tue memang sorry sangat-sangat
aku kibar bendera putih awal-awal.TAK MAMPU!
MySpace

sekarang ni kat umah ada baaaaaanyak sangat novel
kalau boleh sebulan 3 biji novel aku nak beli
tapi bukan setiap bulan ada novel yang best
kadang-kadang ada jek terbeli novel yang tek best
tapi baca jugak sebab dah beli


well,
satu sebab aku suka baca novel sebab aku suka imagine benda yang aku baca
contohnya, macam dari novel, aku boleh imagine banyak benda

lagi-lagi pulak certain novel sekarang suka menceritakan tempat-tempat menarik di luar negara
watak-watak yan belajar diluar negara buat aku pown rasa nak belajar di luar negara

most of the novels,
aku belajar untuk tahu masalah orang
and tahu
peribadi orang
memangla rambut sama hitam hati lain-lain
memangla jugak novel tue fantasi seorang manusia
tapi dari masa seorang manusia berambut dan berhati itu dapat plot cerita untuk novel die kalau bukan dia dengar dari orang lain kan?

so, the point here is..

NOVEL is something that make us fantasy and be more creative in imagine things

sama macam lelaki yang akan menjadi lebih kreatif dengan masin PS2 and all those games yang buat kita girls nie rasa annoyed bila diorang ignored us just because of those stupid games.
it's a stupid games for us girls,
not for boys-its interesting

setiap orang ada bahagian masing-masing
girls rasa all those games stupid
but
the boys rasa all those novels are boring

adil kan?
MySpace
Link
p/s: aku suka beli novel keluaran Jemari Seni

No comments: