Thursday, December 8, 2011

Cotton Maniac!


Model : FARIDZUL LAILY FUDZALI | SITI MAISARAH HUSIN
Venue : Uitm Shah Alam
Date : 25 Oct 2011
Main Focus : Black and Pink Baju Kurung

Model : FADZHIATHUL AZWA FUDZALI
Venue : Rumah Cousin
Date : 17 Sept 2011
Main Focus : Even she's the only one in the pics, still the main focus is the baju kurung since its MINE!

its a story of Cotton Maniac!

ahaks! ape punya bahasa la kan.

honestly aku memang suka cotton since die sejuk, melekat yang ala-ala jek kat badan dan keras. aku suka giler pakai baju jenis cotton mungkin since high school kot. baju sekolah semua mintak mak beli kain cotton. aku rasa kalau aku pakai baju jenis kain licin, aku akan nampak sangat SELEKEH dan COMOT!

masa belajar tak boleh la nak spent lebih kat baju kurung kan sebab mak akan marah. tapi bila dah keje minat tue still terlekat padu kat hati nie ha..apa nak buat?.even beli ngan gaji sendiri pown mak kata ..."jangan la beli dah ly, kan dah ada banyak?yang ada tue pown belum sempat mak jahit.buat bazir duit jek beli banyak-banyak.."

still,
aku tetap beli jugak.bila mak suruh pulang aku tak pulangkan. bila mintak tolong mak buatkan baju kurung mak akan persoalkan tentang kain tue dan dengan senang hati aku akan cakap..." dari sehari ke sehari lupa nak antar, terus tak antar la.."

terasa diri ini sangat jahat tatkala menipu dengan mak
MySpace

maafkan ely mak



p/s: a few cottons cloth dealer at facebook: Maya Cotton | Lasufi Cotton | No Ainie

No comments: