Friday, February 11, 2011

dream high

salam korea!
heee~~
ok
now,
nak story bout cerita korea yang aku sangat suka nak tengok sekarang nie
cerita nie masih sedang ditayangkan kat KBS kot..
dream high

a story about a group of youth yang nak jadi super star..
tapi each of them ade problem sendiri yang diorang kene hadapi and settle it down..
ada yang ada talent hebat untuk menyanyi tapi gemuk
ada yang bagus menyanyi tapi tak tau die ada talent tue
ada yang ada family problem
attitude problem
jelous pada kawan laen
dan macam-macam la
yang paling aku suka
cerita nie starring by a lots of penyanyi korea yang memang aku kenal and suka dengan lagu-lagu mereka
majority pelakon-pelakonnya adalah terdiri daripada penyanyi-penyanyi korea yang sedang nak naek
macam:

antara gambar yang aku cilok dari pakcik google:
antara link dari youtube yang aku boleh share untuk tengok cerita nie adalah:

No comments: